Witam was na moim blogu, którego założyłam kierowana nudą i zamiłowaniem do mody. Nie jestem kolejną szafiarką. Nie jestem aspirującą stylistką ani wizażystką. Po prostu jestem. I będę pisać o tym, co kocham.

niedziela, 17 lipca 2011

Powrót

Witam po długiej przerwie! Zdecydowałam się wrócić na bloga i nie zrażać małą popularnością :) Ale do rzeczy.

Mamy pełnię lata i zapewne każda z nas cieszy się słońcem i  wykorzystuje każdy pogodny dzień, by złapać jak najwięcej witaminy D, niemniej jednak świat mody rządzi się swoimi prawami - najwięksi kreatorzy mody pokazują kolekcje wiosna 2012, a w sklepach pojawiają się pierwsze jesienne ubrania. Chociaż staram się nie myśleć o tym, że lato musi się kiedyś skończyć, to jednak oglądanie kolejnych par botków, spódnic i kurtek przyprawia mnie o dreszcz ekscytacji. Bądź co bądź, jesień i wiosna to pory roku, kiedy możemy zaprezentować najciekawsze ubiory (bo, kto nie uwierzy, że jest nam zimno, jeśli na początku października wyjdziemy z domu w luźniej, ażurowej czapce na głowie?).

Przeglądając sklep internetowy American Eagle , znalazłam dziesiątki rzeczy, które chciałabym mieć w szafie, choć niestety niektóre ceny przyprawiają o zawrót głowy. Dodam, że American Eagle działał do niedawna tylko na terenie USA, ale teraz oferują wysyłkę do wielu krajów, także do Polski (niestety, nie udało mi się na razie ustalić, ile taka przesyła kosztuje).

Koszulka (49,86 zł)

Sweter (112,54 zł)

Spódnica (112,54 zł)

Botki (169,53 zł)

Torba (141,04 zł)

Szalik (55,56 zł)
Ceny z oficjalniej strony!

Do zobaczenia! :)

2 komentarze: