Witam was na moim blogu, którego założyłam kierowana nudą i zamiłowaniem do mody. Nie jestem kolejną szafiarką. Nie jestem aspirującą stylistką ani wizażystką. Po prostu jestem. I będę pisać o tym, co kocham.

niedziela, 24 lipca 2011

Oldies

Czy zdarza Wam się wpaść w zakupowy szał i wydać mnóstwo pieniędzy? Zapewne. Nowe ubrania i dodatki cieszą jak nic innego. Ale może wcale nie musimy tracić fortuny, nerwowo podliczać cen, martwić się, że koleżanka pojawi się z taką samą torebką lub w identycznych butach w pracy, czy w szkole. Co zatem zrobić?

Zabawić się w poszukiwacza skarbów! Pogrzebać w szafie mamy i babci, zajrzeć do pudeł stojących od lat na strychu. Gwarantuję - znajdziecie rzeczy, które zachwycą Was bardziej, niże te które można kupić w sklepie. Dlaczego? Bo mają duszę. Nie muszę chyba wspominać o tym, że będziecie mieć pewność, że macie na sobie rzeczy absolutnie unikatowe!

Oto kilka perełek vintage, które udało mi się wygrzebać :)

Skórzana torebka mamy

Skórzana torebka mamy

Skórzana listonoszka

Skórzana listonoszka

Kolczyki z USA

Kolczyki z USA

Kolczyki z USA

Retro okulary

Retro okulary

Naszyjnik z pereł babci

Naszyjnik z pereł babci
Niektóre ze znalezionych rzeczy są już troszkę wysłużone, zwłaszcza czarna torba, ale myślę, że akurat w tym przypadku, dodaje to im uroku i nie przeszkadza w użytkowaniu.

Na koniec piosenka Amy Winehouse, która zmarła wczorajszego popołudnia.
Będzie nam Cię brakowało, Amy! :(

1 komentarz: